Check-in je možný od 12:00 do 16:00. V případě, že přijedete dříve a pokoj již bude připravený a uklizený po předchozích hostech, je možné se ubytovat dříve.
V jaké době a jakou formou se podává snídaně?
Snídaně se podává od 8:00 do 9:00 formou bufetu. V naší snídaňové nabídce se snažíme vyhovět i různým dietním omezením (bezlepková, vegetariánská dieta).
Jak je to s polopenzí?
Pobyty s polopenzí nenabízíme. Rádi vás uvítáme v našich restauracích, kde si můžete vybrat z jídelního lístku.
Je možné parkování v areálu kláštera?
Parkování zdarma je možné u Městského úřadu (u Cyklodomu), směrem ke klášterní zahradě nebo na Mírovém náměstí Broumov. Zde je parkování zpoplatněno.
Je možné ubytování se psem a jaký je případně příplatek?
Ubytování s domácím mazlíčkem bohužel v Domě hostů nenabízíme. Výjimku tvoří např. slepecký nebo služební pes.
Jaké jsou storno podmínky?
Storno podmínky se mohou lišit dle rezervace, pro kterou jste se rozhodli. Nabízíme rezervace se včasným stornem zdarma, ale také speciálně zvýhodněné ceny, kde storno zdarma možné není. Před dokončením rezervace v rezervačním systému si vždy pečlivě přečtěte storno podmínky, abychom předešli případným nedorozuměním. Pro skupinové rezervace se storno podmínky upravují individuálně.
Jak probíhá platba?
Při rezervaci s možností storna je možná platba hotově nebo kartou přímo na hotelu.
Je možné vystavit fakturu pro zaměstnavatele v rámci FKSP fondu?
Fakturu FKSP je možné vystavit, žádost prosíme zaslat na rezervační e-mail hotelu, kam je nutné uvést fakturační údaje včetně IČ zaměstnavatele a požadovaný text na fakturu.
Jak se k nám dostanete:
Po příjezdu do Broumova od Náchoda pojedete rovně a těsně před vjezdem na náměstí (za obchodem LIDL) odbočte vlevo na veřejné parkoviště. GPS souřadnice parkoviště: 50.5875786N, 16.3322617E. Projděte branou do objektu kláštera, pokračujte na nádvoří a kontaktujte recepci na čísle: +420 702 057 396.